siri_80 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei, Sniker meg inn en tur fra 1.trimester med et lite spørsmål. Hadde småblødninger i over en uke før det gikk over til brunlig utflod som har fortsatt i flere dager nå. Syns ikke dette høres helt bra ut, men lurer på om det er noen andre som har opplevd dette og hvor det har gått bra? Er 9+6 idag
termin i september Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har hatt flere blødninger som du beskriver over fra og med uke 6 og siste nå i uke 16. Har kontaktet lege hver gang, fått høre hjertelyden med Dopler (litt tidlig i uke 9+2) eller fått sett mini med ultralyd. Til tross for blødningene er mini her enda og har det bra, mange har visst nok bare lett blødelige slimhinner under graviditeten. Håper du får sove godt i natt, så kontakter du lege imorgen for en kjapp time enten hos fastlege eller UL privat...
siri_80 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Takk for svar Fikk dessverre ikke time før neste uke så får vel smøre meg med tålmodighet noen dager før jeg vet om alt er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå