Ninemi Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Har hørt at dette finnes og lurer på om noen har erfaring med dette, evt vet hvor jeg får kjøpt det?
Labambie Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Ja,dette så jeg på Babyshop! Tror de er veldig ettertraktet,det var bare 1 igjen.. Har forøvrig ingen erfaring...
Elfi regndråpe Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Vi hadde det og var skikkelig skikkelig misfornøyd. Det tar en evighet før flaska er varm. Mye enklere og raskere å ta med seg termos med kokende vann og litermål e.l og varme flaska i vannbad. Kjøpte den på Obs. Tror det var philips vi hadde.
skimre Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 samme erfarig som skilpadda her gitt! når ungen skriker av sult er det ikke kuult å vente 10 min på den greia der! *hehe* vi kjøpte termos med stor åpning på pytt i panne, som aventflaska passa rett nedi, med kokende vann på er flaska varm på null komma niks;o)
Ninemi Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Såpass. Da tror jeg heller jeg vil ha en termos ja. Takk for tipsene! :-)
Bolla21=) Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Man får kjøpt det på elkjøp, koster 399kr og tar ca 8 min før melka er varm, men hvis du bare har kokt vann å varmer det før du tar i pulveret tar det ikke så lang tid... kjekk å ha når man skal på tur synes jeg da, men smaken er som baken=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå