Gothminister Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Storebror på 3 1/2 år,han prater litt urent.. Som f.eks,han sier lyden K i begynnelsen av ett ord,men ikke inne ett ord.. Er flere ting,men er en del folk som ikke helt skjønner hva han sier.. Får litt vondt av han da..
Hellinor Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Min på 3 1/2 snakker rent synes jeg, men selvfølgelig ikke alle som ikke kjenner han som skjønner alt han sier likevel. Sier alle lyder riktig, også R. Venninnen hans på 3 snakker mye mer utydelig, og det er veldig forskjellig i barnehagen også hører jeg. men de er flinke på forskjellige ting, det kommer seg. Han har forresten et søskenbarn som snakker utydelig i en alder av 6 år.
Gothminister Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Ok. Behøver kanskje ikke å bekymre meg da.. Han pratere renere nå enn han gjorde for 1/2 år siden,men enda er det noen som ikke forstår han,og det er litt sårt og se på.. Men når jeg tenker etter,så er det en i barnehagen hans på samme alder,som prater likt som han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå