Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 ...har så veldig lyst til å finne på noe for å glede min kjære. Han er så snill, forståelsesfull og hjelpsom. Og jeg prøver å vise ham at jeg setter pris på ham. Men vi trenger litt alenetid også. Har vært mye aktiviteter i heimen, med nyfødte nieser og nevøer, lilleM som har lært å gå/løpe og en aktiv storeM som krever en håndfull "dressur" om dagen.. ... så nå er det på tide at vi voksne kan være litt kjærester, og i mangel på barnevakt, må jeg benytte meg av den uken der vi bare har 1 barn, som vi legger kl. 19... - Noen gode forslag til en nesten-hjemme-alene-kveld?
Maud Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hmmm, alenetid er mangelvare her i huset også. Når barna har lagt seg er det ca en million praktiske ting som skal gjøres og så sover vi. Bare sover og lite annet i den senga ;-) Hvis dere må være hjemme, så får du vel servere noe han liker, kle på deg noe han liker. Selv bruker jeg gjerne kjolen jeg hadde på meg første gang vi møttes (akkurat nå passer den ikke, men neste sommer kanskje?). Massasje er jo fint og kjærestete. Eller se en hel fotballkamp med ham hvis han følger med på EM og du egentlig ikke gjør det. Ikke så mange idéer her kjenner jeg, men det viktigste er vel å gjøre seg litt ekstra flid og ha felles oppmerksomhet på noe og på hverandre :-)
Maud Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Du er tøffere enn meg. Jeg sa det ikke så direkte, men det var det jeg tenkte ;-)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Nå vet ikke jeg hva dere liker, men vi er pokka nødt til å ta kjærestting hjemme, da vi har liten barnevaktpool. Massasje er jo deilig, og veldig kjærestete Lage god voksenmat, evt bestille noe? Se en romantisk film
tebekaa Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Har dere badekar? Ryddig og rent bad. Levende lys, massasjeolje med gode dufter (mye deilig å få kjøpt på kondomeriet, de har også nettbutikk). Champagne, jordbær og sjokolade, eller jordbær dyppet i sjokolade, lese romantiske (kanskje erotiske?) noveller eller dikt for hverandre. Eller høre på musikk hvis lesingen blir litt flaut. For massasjen er det fint å legge madrass/teppe med håndkle på på baderomsgulvet, for da er det kort vei til/fra badekaret og godt og varmt. Og mykt nok til... ja... eh... altså... sex;-)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Jeg signerer Phantomet: Hva er sex? Det ligger vel i kortene at sex blir en fin fin avslutning på en koselig kveld med kjæresten min. Men det hadde jeg egentlig tenkt på selv.. *rødmer* Badekar-ideen høres helt fantastisk ut, og jeg kan vel kanskje til og med glimte til med å se en fotball-kamp med ham i dag. Det er jo svenskene sin tur!! Så kanskje vi rett og slett får en nesten-hjemme-alene-kveld hver kveld denne uken! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå