TCTM Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Er i uke 17 og syns at jeg kjenner tydelige bevegelser. Både at babyen snur seg og sparker. Er det vanlig, eller er det det er kjenner? Det er tross alt det første barnet mitt, og har lest at jeg ikke skal kjenne det før om noen uker?
Mamma t 2 snart 3:):) Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei:) æ har to gutta å venter nå nr 3.. æ kjente spark i uke 15 med første guttn å uke 16 med nr 2:) nu venter æ nr 3 å kjente ikke spark før i uke 22=)=) så det e nåkk veldi forskjellig.. Lykke til =)
Eisaapeittää Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg kjente også bevegelse veldig tidlig... står jo i bøker osv att man ikek kejnenr noe før lengre ut i svangerskapet ved første unge, men alt er relativt! Kos deg med den lille i magen! Er så koselig da man merker att det er noen som bor der inne!
Gutt08<3spire13* Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er førstegangs og kjente liv fra ca uke 16. Litt svakt da, men jeg kjente at noen beveget seg inni magen. Nå er jeg 20+3 og kjenner det ofte veldug godt, ser på utsiden at den beveger seg. Ser jo i bøker at man vanligvis ikke kjenner noe før ca uke 20, hvertfall førstegangs, men alt er jo relativt. Vet om flere som kjente liv i uke 14 og 15. Så alt er vel like vanlig. men kommer jo også ann på hvor morkaken er plassert..
Ina25♥med gull i magen Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Tror det er veldig individuelt. De fleste kjenner det kanskje ikke før, men det er sikkert det du kjenner... Jeg er i uke 18, og kjente noen tydelige bevegelser forrige uke:) Herlig! Er førstegangs jeg også, men er ikke i det minste tvil at det var det jeg kjente... Men kjenner det ikke hver dag, og som regel er det bare litt svak kiling - men har som sagt kjent noen tydeligere dult:)
AO3 Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er også førstegangs, og kjente tydelige spark i uke 17. Jeg kjente ikke (og gjør det fremdeles ikke) at h*n snur seg. Kjente spark første gang da jeg var 14+6. Ikke noe vag bobling, nei, men et helt tydelig spark. Det er nok veldig forskjellig hvor tidlig man kjenner noe...
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er førstegangs, og kjente også tydelige bevegelser/spark i uke 17. Var så kraftig at det ikke lenger var til å ta feil av. Men tror nok jeg kjente babyen en-to uker tidligere, men va da liksom usikker på hva jeg kjente.. Nå er jeg 18+6 og kjenner den kraftigere for hver dag, men ikke noe særlig ofte. Kanskje 1-2 ganger om dagen. Som regel etter kvelds når jeg ligger på sofaen eller i senga. Da er det mye sprell inni der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå