Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo får til helgen besøk av et vennepar og deres datter på 1 år. I den forbindelse tenkte vi å låne en reiseseng til hun lille slik at de slipper å stresse med å få den med på flyet. Vi var først innom Ikea for å kjøpe en ekstra dyne til gjestesengen vår og noen rullegardiner. Mens vi var der begynte han å kikke på sprinkelseng... sånn billig til 3-400 kr. Ingen dum idé det tenkte jeg, men likte ikke helt tanken på å kjøpe en skikkelig sprinkelseng liksom... for jeg har jo allerede sett meg ut den sengen jeg har lyst på når det endelig blir vår tur. Jeg foreslo at vi kunne dra bort på Barnas Hus og se om de ikke hadde en reiseseng på tilbud. Det gjorde vi. Jeg har aldri vært der før, og fikk mildt sagt sjokk når jeg så hvor stort og flott det var.

Vi fant en reiseseng som var veldig grei. Og som han sa selv: "Vi kan jo bare kjøpe den, for vi trenger vel snart en slik uansett"! Gjett om jeg har glist som en sol siden :P

Fikk vist han den sprinkelsengen og stellekommoden jeg har lyst på siden vi først var der inne, men han var selvsagt ikke enig i det. Han syntes det var altfor dyrt å bruke 5.500,- på møbel som bare blir brukt et par år, så han vil heller overta gamle møbler fra familiemedlemmer....

Vi får nå se.. jeg bruker gjerne mine egne penger på å kjøpe en splitter ny sprinkelseng osv jeg :)

Bare så herlig å vite at han faktisk er med på at vi skal lage baby. :) Kommer ikke helt over dette jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende da:)

dere får ha masser av lykke til,håper dere lykkes fort:)

selv så har foreldrene mine spart på en seng som jeg lå i da jeg var liten,g den vil jeg gjerne overta...men vil også kjøpe en del nytt:)

hør på meg,høres jo ut som jeg er gravid allerede som tenker så langt fram i tid...hehe:)

skal selv begynne å prøve nå jeg...er helt i hundre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...