Gå til innhold

Har så lyst på 4 barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som kunne tenkt seg så mange barn? Har alltid drømt om en stor familie. Fikk mitt andre barn for noen mnd siden. Nå vil jeg ha flere, men jeg får bare høre at det må holde med to barn. Når jeg sier at jeg vil ha flere, så virker det som at folk syntes jeg er gal.

Syntes dere at 4 er for mange? jeg har et inntrykk av at de fleste bare får 2 barn, men når jeg ser her inne så er det mange som har mange barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne ha mange, både fem og seks! Men har dessverre ikke plass til mer enn tre.

Skrevet

Om du vil det synes jeg det er flott. Kommer selv fra en stor familie, vi er fire barn, og har alltid synes det er flott med masse søsken. Nå er jeg på vei med nr3, og planen er jo å stoppe der, men for oss holdt det ikke med 2. Synes også det er en vanlig oppfatning, 2 er perfekt, 3 er på kanten men 4, da er du gal:)

kan ikke utelukke at vi ikke ender opp med 4, men planen er 3:)

Skrevet

For meg virker det som det har blitt ganske vanlig med 3 og 4 barn, mer vanlig enn da vi var små. Det er jo bare du og mannen din som kan avgjøre hvor mange barn dere har tid, lyst og råd til å få. Hva andre mener om det spiller jo ingen rolle. Selv kunne jeg ikke tenke meg fler enn to, men det er meg :-)

Skrevet

Barn er noen herlige vesener. Det er godt å se at det er flere som ønsker seg mange barn. Kanskje jeg ikke er så gal likevel. Hihi

Skrevet

Får t inntrykk av at mange bare setter barn til verden, uten å ofre en tanke på at en skal følge opp alle barna,ha råd til det og selvfølgelig også ha plass til de.....

4 er for mange om dere da ikke ha veldig god råd, digert hus og kan jobbe fleksitid, så en kan følge de opp.

Skrevet

vi har planlagt tre, men begynner å få lyst på fire... har kun ett foreløpig. Hus bygger vi etterhvert, og kommer til å lage det stort nok, eneste som mangler er litt mer tid til å følge opp ungene men kommer nok til å trappe litt ned på jobben etterhvert.

Skrevet

Vi har fire! Har ikke stort hus, ikke veldig god råd, men masse tid til dem alle. Det er det viktigste :-)

Skrevet

Vi har 4 og synes det hadde vært koselig med fler....men tror det er stopp nå.....tror jeg;)

Skrevet

Jeg har 6 (fått i løpet av 21 år), men aldri mer enn 4 har bodd sammen samtidlig. Har kjempegod plass, men bodde usedvanlig trangt ei stund, alene med 4 av dem, men det gikk kjempebra det også.

Er kjempeglad for å ha fått såpass mange =o) Føler meg veldig heldig!

Skrevet

Gjerne 4 eller 5 for vår del. Sier jeg nå, før jeg har vært igjennom første fødsel ;)

Skrevet

Jeg har 3 barn, minstejenta er ikke året enda...jeg har lyst å bli gravid igjen nå, men mannen sier stopp :-( han er litt mer fornuft menneske enn meg, mener alt må planlegges, mens jeg mener vi kan ta ting litt som de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...