*SamSung* Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 .. jeg gikk opp på meny (ca 200 meter) for å kjøpe M (freia-godisen). de hadde ikke da, og jeg MÅTTE ha m. så da gikk jeg heller opp på mega som ligger 700 meter bortenfor. (oppoverbakke og jeg hadde vondt i bene så det gikk ikke så fort, ).. så brukte jeg litt lang tid, og sambo fikk ikke tak i meg. så da jeg kom hjem (hadde ikke med nøkler) så åpna han ikke. jeg ringte på å ringte på. Så jeg ringte han da, så var han ute for å sjekke hvor jeg var. Han kom ikke gjennom på tlf for jeg hadde snakket med mamma om paien min som jeg kagde i dag osv. han var redd det hadde skjedd meg noe, så han hadde mannet seg opp, tilfelle noen hadde tatt meg. Hehe. Så søt da han gikk mitt fra kampen for å lete etter neg stakkars! han var søt da:)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Så søtt:) hehehe Godt å vite at han passer på
Mersa og gutta <3 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Gå fra kampen!! Han må virkelig være glad i deg altså :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå