Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Ja, jeg er litt oppgitt nå Jeg er kjempe allergisk mot all frukt, og da mener jeg ALL frukt... Helt håpløst.... Dersom jeg holder meg unna frukt hele vinteren kan jeg spise litt jordbær i løpet av sommeren liksom.... Jeg har lest så mange steder at dersom mor er allergisk mot noe så bør man ikke gi det til barnet før det har passert 3 år... Vel, han har melkeallergi, så kosten er nokså begrenset fra før kan man si, og hvis han heller ikke kan få noe frukt er det jo nesten håpløst å dra noe sted å spise..... Noen som har noen råd til meg???
Gjest gründerjente Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har hørt at man skal introdusere mest mulig mat mens man ammer, fordi man mener amming har positiv innvirkning i forhold til å IKKE utvikle allergi mot disse matvarene... Dette er siste anbefaling... Forsøk å finne mer info om det, så du er mer sikker på hva du skal gjøre!
Gjest gründerjente Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg snakker da om å introdusere nøtter (ikke hele selvsagt), sitrus osv osv. osv.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 men jeg ammer ikke lenger da... gutten min er 2 år.... mens jeg ammet fikk jeg beskjed fra helsesøster om å holde meg unna alt jeg var allergisk mot da... Fikk også beskjed om å IKKE gi noe jeg var allergisk mot til småen før han var 3 år..... Tidene forandrer seg skjønner jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå