ditte&malusken&lillebror Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Noen som kan anbefale et sted for det? Hvor mye betalte du og hvor lang tid på forhånd måtte du bestille?
mei&mi + marcus :) Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Svarer deg her også jeg, så du ikke går glipp av det;) Ring til Aleris på bryggen!! Time på dagen,700 kr,utrolig greie folk.. Lykke til!!
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Majorstuaklinikken. http://www.majorstuaklinikken.no/bergen/index.html Jeg har vært der både på tidlig ul, og 3D ul i uke 27. Husker ikke helt hva jeg betalte for tidlig ul. Jeg var veldig fornøyd der! Da jeg skulle ha tidlig ul, ringte jeg først Aleris på Bryggen, men de hadde i den tiden ingen som utførte ul/gu, men de har sikkert fått ordnet det nå.
babypåvegerdritalei Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Vi var på volvat, ventet ikke en uke en gang på time. Husker ikke helt, tror vi betalte rundt 800kr (i 2006). Vi var der fordi jeg hadde blødd tidligere og på kk fikk man kun komme tilbake hvis det skjedde igjen, men vi ville gjerne vite hvordan det stod til der inni så derfor privat ul. Kom til en super gynekolog der, så jeg anbefaler Volvat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå