Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg mistet i sa tidligere, er nå liksom gravid på nyt, var hos privat ul nå for å bli beroliget,- ble snarere tvert i mot og ble bedt om å komme på ny ul om 14 dager... Nye 1000 spenn... Er ikke det at det skal komme an på pengene, men dere som får oppfølging etter tidligere ma/sa,- får dere gratis på sykehus,eller går dere også og bruker 1000vis av kroner?
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei Jeg fikk henvisning av legen, å siden jeg var gravid slapp jeg å betale noe... Hør med legen din så kanskje du slipper unna med en liten egenavdel. Så di ikke noe på ul nå? Siden du må tilbake...
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ikke hatt SA eller MA. Jeg har vært på 3 ultralyder, og ikke betalt et øre. Første gang fordi jeg hadde blødd litt, og for å finne ut om jeg fremdeles var gravid. Andre gang fordi de ikke fant noe i fostersekken første gang, og tredje gang fordi de ikke fant noe hjerterytme andre gang. Og siste gang fant de hjertelyden. Som sagt, jeg betalte ikke ett rødt øre for det.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Hmmm,vurderer å gå til legen min, istedenfor å vende tilbake til privatklinikken.... Men han er veldig flink han private, og har vakter på kk ellers... Hadde sikkert fått henvisning tilbake til han men gratis...Eller noe. Hmmm *Tenke tenke* Jeg har enten tom fostersekk,eller hatt ma eller mye kortere på vei enn jeg har trodd...Kort sagt. Sort liten bønneform på ul,det var det jeg så.
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg forstår hvertfall ingenting! Hvor henviste legen dere til ul? Min henviste meg nemlig til Medi3.. og det er sikkert kjempedyrt!! Sjønner liksom ikke hvorfor han ikke bare kunne sende meg på sykehuset eller noe??
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Tror at så lenge du har henvisning fra lege så slipper du å betale noe som helst...det er vertfall praksis her....uansett om en blir henvist til private klinikker eller til offentlig sykehus eller hva det måtte være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå