♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Det er så godt det! Iskald fruktvann med eple jeg har alltid drikki MYYE cola, men nå når jeg ble gravid, takler jeg ikke noe søtt. aller minst cola! (yess) er besatt av det nye fruktvannet som har kommet istedet Så godt råd til de som synes sommervarmen er uutholdelig, eller som er som meg, konstant tørr i munnen... kjøp ei flaske (eller 15) med fruktvann knalldigg
Brillefint - Jadda! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 JAAA! Fruktvannet er DIGG! Jeg liker best det med kullsyre. Helt utrolig nammenam! hehe
sekke Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 jeg ble kvalm av den uten kullsyre så vi er forskjellige... jeg bare må ha potetstappa om dagen jeg...jeg elsker til vanlig pepsi max,men synes ikke det smaker noe ærlig lenger heller..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Hmm.. fins det Fruktvann med og uten kullsyre da?? har i så tilfelle bare funnet det uten.. fins det ikke bare to sorter da? Eple og fersken/mango eller hva det var... den må iallefall drikkes iiiiiskald;)
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Prøv eplejuice og bland med iskald sprite zero.. Jeg har dilla på champagnebrus blandet med sprite zero..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 det finnes de to smakene, både mer og uten kullsyre. De flaskene med blå kork er uten kullsyre, og de flaskene med GRÅ kork er med kullsyre Litt artig: fruktvann med fersken/mango inneholder: 20% druejuice 11% appelsinjuice 2% ! ferskenjuice og 2% ! mangojuice hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå