Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.. absolutt ikke. hvorfor skulle det være det?

Skrevet

Ikke farlig for babyen i magen nei, men bør likevel ikke spise for mye av det, da man kan få høyt blodtrykk - og det er ikke bra for babyen i magen;) Men litt skader ikke:)

Skrevet

Jeg har et litt høyt blodtrykk i utgangspunktet så jeg må være veldig forsiktig med lakris, chips og andre salte ting nå når jeg er gravid. Fikk svangerskapsforgiftning i mitt første svangerskap, så prøver intens å holde blodtrykket mitt i sjakk denne gangen. De som har lavt blodtrykk blir faktisk anbefalt å spise litt lakris:-) Heeeeldige de!! Jeg elsker lakris:-(

Skrevet

jeg vet ikke om jeg har høyr eller lavt blodtrykk.. hva er normalt at blodtrykket ligger på? mitt lå på 105/65? kan det stemme?

Skrevet

105/65 er normalt, litt under gjennomsnittet. Jeg hadde 110/60 når jeg starta sist svangerskap. Endte på 170/150 og sykehusinnleggelse i flere dager med blodtrykkssenkende og igangsetting av fødsel. Når trykket mitt begynte å stige kutta jeg mer og mer ned på salt og lakris. Spiste ikke mye av det i utgangspunktet heller da. Tror ikke litt lakris en gang i uka har store innvirkningen på blodtrykket. Men, er jo mange gravide som får dilla, og da holder det virkelig ikke med en gang i uka;)

Skrevet

blodtrykket mitt hadde gått litt ned fra jeg ble gravid til nå da, er 21+3 nå:) men det sa jordmor ar var normalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...