Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Regner med at jeg ikke er den eneste som "kasta" vekk fra TV'n pga EM. Gleder meg allerede til det er slutt :-)
petite fleur Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Helt seriøst, jeg visste faktisk ikke at det var VM før jeg så dette innlegget! ha ha ;-) Så sportsinteresserte er vi her i huset...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 uff, som jeg hater fotball. skal spørre gubben om han har lyst på litt sex. Da bruker han å komme med en gang. Håper håper. Orker ikke mer fotball. yes, det funket. Kvelden er reddet.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 rekker opp hånda:) Min er svensk i tillegg så her er det tydeligvis mye på spill...
SOMMERSMILET Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Ja gubben ser på det ja...hehe morsomt og se at det var et innlegg om det:-)
teddybear Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 ja jeg har vaska grillen og gjort litt ute på verandan mens det har stått på nå ! tar den grillen litt ofte så det ikke alt det fettet blir til sement, hehe Så grilla jeg pølser til oss etterpå da, nam. gubben satt inne mens jeg satt på verandan å spiste , deilig temp ute så
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Min samboer hater fotball mere enn det jeg gjør, så her er det 0 em titting, heldigvis;))
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er like glad i fotball som mannen, så vi stooortrives disse ukene begge to ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå