Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Det er en stund siden jeg var inne her. Var det ikke du som hadde kul i brystet og skulle til undersøkelse den 5.? Hvordan gikk det? Jeg har tenkt sånn på deg :-) Håper det går bra og at legen hadde gode nyheter!
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei, joda, jeg var og de fant nok litt mer enn jeg har håpa på. :-/ Er 3 svulster, to vi ikke viste av i det andre brystet også, håper de er godarta. Skal til kirurg på torsdag for videre vurdering av svulstene, der skal de ta en grovere biposi, eller planlegge å fjerne kulene i sin helhet. Ikke fått svar på den finnåls prøven de tok den 5 enda. Er spent, litt redd og veldig utålmodig...skal bli godt å få svar på hva det er for noe.
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Skjønner godt at du både er spent, redd og utålmodig. Det er nok tøft å gå slik å vente på å få vite. Trøsten er at du nå undersøkes i alle bauger og kanter av dyktige leger, og at de gjør sitt beste for å finne ut hva dette kan være. Jeg krysser alt jeg har for deg! Dette skal gå bra :-) Som vi sier i Nord-Norge: du står han av! Fortell gjerne hvordan det går på torsdag - om du har lyst, da. Stor klem fra meg!
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Takk for det..blir vel en oppdatering når jeg vet hvordan det går... Har i grunn en god følelse av at dette her skal gå greit uansett hva det skal være. Snakka med grandtanta mi, hun har had det og hun er helt frisk i dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå