Gå til innhold

Nå klikker det snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såå lei!!

Samboer har en kamerat som kommer på besøk HVER dag, av og til flere ganger om dagen.

Jeg har gitt klart utrykk for hva jeg syns om mannen, men han bryr seg ikke. Det er akkurat som om han kommer bare for å irritere meg.

Samboer får han heller ikke til å skjønne når nok er nok, men han er jo så redd for at folk skal bli lei seg, så han sier ikke klart ifra, og jeg blir så SINT og ikke minst lei meg.

Prøver jeg å få med meg samboer bort eller noe når den mannen kommer, sier han bare "Han blir ikke lenge" og ditt å datt, men han bare sitter, å sitter!!

En vakker dag eksploderer jeg vel, men hjelper sikkert ikke det heller!!

Puh, det var dagens klagesang..

Noen tips til hvordan jeg blir kan få den mannen til å slutte å komme så ofte, så jeg kan få litt tid med kjæresten min igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en morsom bok som heter "Det er ikke det jeg sier!". En lingvist har skrevet om hvordan menn og kvinner kommuniserer på tvers av hverandre. Les den! Kan få noen tips til å snike deg inn på deres kommunikasjonsbane og ta han der!

Skrevet

Takk takk, skal reise rett på biblioteket i morra tidlig å finne den boka :)

Har prøvd å låse døra, men så lenge han ser bilene ute, går han rundt å kikker i, og banker på vinduene..

Skrevet

Jøss, han høres ikke riktig ut...

Om ikke boken hjelper så får du deg sikkert en god latter uansett, kos deg og lykke til:)

Skrevet

Tja, hvis han først er innom så kan han vel bidra til fellesskapet?

Prøv følgende deltagerliste på han Dette er HANS oppgaver...:

-mandag: på tide med vinduspuss. Glem ikke karmer og lister

-Tirsdag: Klippe plen/ måke snø; alt etter årstiden

-Onsdag: Oi, minsten gulpa- NOEN må vaske, hvorfor ikke kameraten??

-Torsdag: Da skal det lages middag: Han er jo der... Ha grønnsakssuppe og sett han til å vaske OG skrelle (han vet jo ikke at det ikke trengs... ) alle grønnsakene. SÅ må det kuttes.. I like SMÅ biter..

-Fredag lurer jeg på om han begynner å bli drittlei, men foreslå filmkveld. Dirty Dancing... Eller en annen klisse film.. Popcorn og litt klining med deg og samboern, så tenker jeg han etter 4 sånne JAPP uker skaffer seg et eget liv....

Skrevet

Lag dårlig mat til han hver dag og tving han til å spise opp for du har jo stått så lenge og stresset skikkelig med å lage denne middagen eller kaken eller kaffen eller hva det skulle være som du laget bare fordi han kom på besøk ;-)

Skrevet

for å si kort hva jeg mener FØLER ME DEG!!! hadde en stund en kompis av gubben dinglende rundt her hver eneste dag også! å det var også sånn at gubben heletiden sa han blir ikke lenge å bla bla bla!!! å vettu hva jeg gjorde til slutt joda KLIKKET..

jeg sa hva jeg mente å at vi trengte ett liv å at han burde få seg ett!! så nå er han kun på besøk når jeg er vekke! å det er ikke ofte så det vil si nesten aldri her!!!

uansett lykke til!!!!

Skrevet

Kanskje du skal begynne å kreve hsuleie av han, da kan det jo hende at han fatter poenget;-)

Er veldig mange som ikke eier EQ(Emosjonell Intelligens) og da må de ha ting inn med sugerør om ikke med pimpet.

Skrevet

Jeg heier på JAPP-uka!!!! Gi ham noen sånne, så forsvinner han nok for godt :) Hihi

Skrevet

Hehe :) Den JAPP uka skal jeg ihvertfall prøve, det holder han nok ikke ut særlig lenge :)

Takk for gode tips!

Skrevet

Jeg er "fæl" til å engasjere folk på besøk. Om de sitter på ræva og "venter" på å bli servert, så smiler jeg og sier de skal føle seg som hjemme. Peker "gladelig" på skuffer og skap der de finner glass, og ber de selv gå i boden å hente drikke om de mangler noe.

Koster meg ikke en kalori:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...