Gå til innhold

Mange som har vært helt symptomfrie og likevel testet positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er nygraverte... jeg hadde ingen spesielle symptomer forrige pp (bortsett fra stress, hehe) og var heller ikke gravid, like symptomfri nå i 2pp og lurer på hvor mange der ute som har hatt det på samme måten men testet positivt likevel... og hvilke apoteker får man kjøpt billigtester på? Vil ikke bruke så mye penger på det så lenge jeg ikke er rimelig sikker på at spiren sitter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google billigtester så kommer det opp en side som heter noe slik, der får du cb billigere enn på apotek pluss at de har spesielt billige tester.

Jeg hadde ingen symptomer sist jeg var gravid, om det var fordi jeg ikke tenkte noe på det (var ikke så belest som jeg er nå så jeg tenkte ikke noe på at man kunne på symptomer så tidlig) eller om jeg faktisk ikke hadde noe er jeg ikke så sikker på. Men det var iallefall ingen store symptomer.

Mange av de tidlige symptomene er jo også symptomer mange har før TR kommer, så jeg bryr meg faktisk ikke så mye om disse symptomene. Gjorde det i første pp, og var ganske så sikker på at jeg var gravid, men var det altså ikke. Så nå fremover så prøver jeg å ikke kjenne så mye etter.

Skrevet

Jeg hadde og har fortsatt ikke noe særlig med symptomer(er 11uker på vei nå). Eneste jeg merket før IKM var ømme bryst, som jeg forsåvidt hadde brukt å ha mellom EL og IKM. 9 dager etter EL fikk jeg murringer i magen som gjorde at jeg trodde at mensen var på vei. Disse murringene hadde jeg i varierende grad fram til mensen, så dabbet de av, og har ikke merket særlig mer til de siden. Av symptomer utenom dette har jeg kun hatt litt kvalme, ca 5 min om morgenen + noen få dager med kvalme hele dagen.

Så den lange symptomlista som er her inne har ikke jeg kunnet forholde meg særlig til. Det er mest trolig ikke symptomer man har før man skal ha mensen hvertfall.

Billige tester får du bla på www.billigetester,no

• 2 uker senere...
Skrevet

1. pp som prøver etter MA hadde jeg mange symptomer, men var ikke gravid og ble kjempeskuffa. 2. pp hadde jeg ingen forhåpninger, fant ikke EL slim og trodde kanskje jeg ikke hadde hatt EL engang. Men DA var jeg blitt gravid gitt. Kunne ikke tro det. Nå er jeg 6 + 3. Kjøpte også billigtester på nett, for regna med at det tok litt tid å bli gravid igjen etter MAen, og derfor ble jeg virkelig overraska da spira satt på 2. pp.

Lykke til.

Skrevet

Jeg hadde null symptomer forrige gang jeg var gravid. Eneste jeg merket var at tanta aldri kom!! Så det er fullt mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...