Gå til innhold

Ang. bryllupslisten til Glassmagasinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den utrolig klønete, eller er det jeg som ikke har forstått hvordan man lager ønskeliste der? Jeg begynte med en liste på Tilbords, og der var det bilde og beskrivelse av alle varene, "klikk" så var de i ønskelisten. På Glassmagasinet sin liste må man skrive inn alle produktene. Hvordan finner man hvilke produkter de har uten å gå i butikken og spørre? Har fått diverse brosjyrer, men det virker så veldig tungvindt å lage listen.

En annen ting: Tilbords og glassmagasinet har ingen sammenheng med hverandre? To ulike butikker? Eller? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e er lettere å gå i butikken å lage ønskeliste.... det er 2 forskjellige butikker ja!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, det irriterte vettet av meg også! Utrooooolig dårlig nettjeneste de har laget der altså. Jeg gadd ikke knote med det og droppet hele listen.

Får heller prøve Tilbords sin :)

Skrevet

Du får super service og hjelp hvis du drar til GlasMagasinet å får de til å legge den inn for deg :-)

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å lage en ønskeliste et sted hvor en ønsker seg ting fra forskjellige butikker - er det mulig?? er helt grønn på dette jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...