Gå til innhold

ang vondt i hodet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de siste 2 dagene hatt vondt i hodet.. men har også sovet dårlig og er sliten pga vondter her og der 8 dg til termin.. var hos jordmor før helgen og blodtrykk var bra og ikke ikke spesielt hoven noe sted... bare tenbker på sv. forgiftning noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hade du någon protein i urinen när du var hos jordmor?

det är vanligt att ha huvudvärk i svangerskapet också. Men har man flera symptomer som hovenhet och högt blodtrykk är det mest sannsynligt att det är förgiftning. :)

Skrevet

hei..takk for svar.. ja jeg har hatt det hver gang men de sier at det ikke gjør noe... skal jeg ringe og høre kanskje?

Skrevet

det är graderingar av protein också tror jag. men ring och hör så du är på säkra sidan :) Det är aldrig kul att gå och vara orolig! : )

Skrevet

Jeg fikk plutselig vondt i hodet, hadde ingen andre plager, blodtrykk var flott og ingen hevelser. + 1 i proteiner, men det har jeg hatt nesten hele svangerskapet.

På Elverum ville de faktisk legge meg inn, men siden alle blodprøver og UL også viste at alt var bra fikk jeg dra hjem (etter 5 timer som innlagt).

Trolig var jeg stiv i nakken, etter å ha kun sovet på sidene de siste ukene, men jeg synes likevel det var fint de tok meg på alvor - hodepinen kom akutt og gav seg ikke på 3 døgn.

Så jeg synes du skal ringe føden; så kan de avgjøre om de vil sjekke deg eller ikke.

Grunnen til at de la meg inn var at de hadde opplevd noen som ikke hadde andre tegn enn hodepine plutselig fikk svangerskapsforgiftning (ikke for å bekymre deg!).

Og legen sa jeg ikke skulle ta smertestillende før de på sykehuset hadde sjekket meg ut; det kunne nemlig fordekke symptomer....

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...