:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 redd og redd.. men sansynlig er det. jeg gidder ikke være sammen med noen om jeg ikke blir elsket og elsker han tilbake. (ja jeg vet klisje og klissete) og sansynligheten er heller liten, for at det skjer
mammaen til Luca Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har vært alene i 33 år, og nå har jeg en nydelig sønn, så nå er jeg ikke alene lenger! Det eneste jeg savner, er sex og å sitte i armkroken til noen. Men har jeg knøttet i armkroken, koser jeg meg, jeg! Men i bunn og grunn, håper jeg den riktige for meg finnes der ute. Bare håper jeg treffer han!!! Faktisk helst barnefar når han kommer til vettet
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Det er ikke noe jeg tenker sånn veldig over. Selvfølgelig så kan jeg jo ende opp "alene" resten av livet, men helt alene vil jeg aldri bli for jeg har jo datteren min. Jeg er nok litt som mortilgunnar (over her) når det gjelder forhold også. jeg går ikke inn i noe forhold bare for å gå inn i et forhold, det må virkelig ligge noe der. Og han må godta datteren min og hun må like han. Min datter kommer i første rekke uansett.. Hun er min store og eneste kjærlighet..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 tror aldri e finner en mann e heller... vil gjerne ha en men har ikke troa på aat jeg finner en.. har nå endelig fått det lille gullet jeg alltid har drømt om, men skulle nå gjerne hatt faren til ho au:).. men det får e aldri. han er ikke interessert i noen av oss:(
frokenO Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Hjelp.. jeg vil ivertfall ikke ende opp alene.. å jeg tror det e minimal sjangse for at jeg gjør... Dere på se posetivt på det å være alene nå... man blir voksnere, ansvarlig, selvstendig.. det er mye bare det en gutt ser etter..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Jeg liker meg faktisk som singel, og jeg antar at jeg alltid kommer til å ha venner, og på gamlehjem er det jo masse folk. Det jeg er redd for er at barnefar finner seg noen før jeg har fått bearbeida alt som har skjedd...for da kommer jeg til å knekke totalt sammen.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Har mistet troen på å finne en som vil elske meg ja, men alene blir jeg jo aldri så lenge jeg er mamma:)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Tanken har slått meg skal innrømme det, men jeg vil heller være alene enn å være i et dårlig forhold..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå