Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med at jeg er så lei meg hele tilden. Er ikke noen grunn til at jeg skal vere det. Er gift med en utrulig flott mann, har hus og god økonomi og ikke minst en velskapt datter. Er ikke fødselsdepresjon. Har en slik uro i meg. Kan noen hjelpe meg. Har slitt litt med angst før, men det er lenge siden. Har snakket med helsesøster og hun sier det kan vere jeg tenker mye på det å bli foreldre og det ansvaret det gir. Noen som kan hjelpe meg? noen som føler det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..kanskje det hjelper hvis mannen din tar litt mer ansvar slik at du får tid til deg selv og gjøre noe hyggelig! ;) det hjelper her når jeg merker ting er litt tungt..sån egentlig uten grunn ;) lykke til

Skrevet

Jeg var det de første ukene..Stygt å si det,men jeg angra meg som pokker. Det var jo noe nytt og jeg var ikke vant til morsollen. Skreik flere ganger daglig,men så ble det mindre og mindre og etter ca 4-5 uker var alt bra:) da først begynte jeg å bli gla i han og gledet meg over morsrollen. Mulig det var en liten fødselsdepresjon. Nå har vi det kjempefint og jeg stortrives som mamma:D Han er forresten 10.5 uker nå

Skrevet

tror det er ganske normalt å ha det slik men ikke noe god følelse .

Skrevet

Jenta vår er nå 3 mnd.... Men det går i bølgedaler med meg. Men har det ikke godt når det står på verst. Har bare lyst å " grave meg ned"

Skrevet

For noen år siden hadde jeg det veldig slik du beskriver. Hadde det også veldig bra på alle måter. Kunne gå fra å være helt glad til å kunne gråte på å bare gå på lageret på jobben for å hente noe. Forferdelig slitsomt. Prøv å snakk med noen å forklar hvordan du har det. Jeg gjorde det å følte det ble litt lettere da. Ofte kunne folk se det når det hente da og spørre meg hvordan jeg hadde det . Dette gjorde at jeg fikk satt ord på ting med en gang.Hadde det litt slik i helgen også, det kan nokk komme av alt som er nytt. Har det heldig vis bra igjen i dag.

Håper det snart hjelper for deg. Ikke gøy når det går over flere måneder.

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...