Gå til innhold

Og så datt fjoritis av hesten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og her sitter vi og holder øye med henne. Hun var i stallen i ettemiddag og hadde vært på ridetur i skogen, hesten hadde plutselig kastet henne av og hjelmen datt av......ikke bra.......

Med skrubbsår i hodet og på hånda har hun nok alikevel sluppet godt unna.

Snakket med legevakta og de ba oss holde øye med henne et par dager, med vekking flere ganger i natt. Det går nok bra, men typisk at sånt skjer rett før vi skal reise.........

Jaja, godt jeg har pakket ferdig til lille rosa og meg da. De andre pakker heldigvis selv;-D

Så på lørdag kveld er det kun toalettmappen som må legges på plass og så er vi i farta:-)) Med og uten skrubbsår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg... Jeg tror du må låse den fjortissen din inn i kottet til dere skal dra jeg!!! Så slipper hun noen flere uhell;=)

Hvis hun ikke har hodepine og er kvalm, så har det nok gått bra tenker jeg!!!!

Skrevet

Hun har hatt hodepine men er ikke kvalm heldigvis. Vi vekker henne et par ganger i natt for sikkerhets skyld og satser på at det går fint:-)

Skrevet

Ups, godt det ser ut til å gått bra! Hester er ganske store dyr når de finner på sånne sprell - da kjenner man kreftene de har!

Når dere sjekker jevnlig, så ser dere jo hvis det skjer noe - håper det har gått greit i natt.

Misunnner dere nesten ikke den turen i det hele tatt - tipper det blir kjempedeilig å komme seg på ferie, med fin grunnfarge og kofferten full at nystrøket ferietøy!

Skrevet

Det har gått så bra så bra:-) Hun har holdt seg i ro i hele dag og er i fin form nå:-) Litt vondt i skrubbsåret i hodet, ellers helt fin:-)

Og ja, det skal bli fantastisk deilig med ferie nå!!!! Om den bare kunne komme fort fort fort:-)))

Skrevet

Shit, det var godt det gikk bra!! Litt ekkelt med hjernerystelse, ja. Greit å passe på over natta i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...