Gå til innhold

JEG TRENGER ETT RÅD ... Ang kul i brystet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 uker siden fikk jeg brystbetennelse på det ene brystet. Jeg gikk ikke til legen, men prøvde å lege det selv med alle mulig slags råd. Ble gradvis bedre, MEN - en klump blir bare ikke borte!

Den er ganske hard, rett ved der babyen suger. Jeg kan nesten ta rundt den, og den er flere cm i omkrets. Kan dette være pga brystbetennelsen - eller kan det være en svulst? Jeg begynner å bli litt stressa av å tenke på det... Er livredd for å nevne det for legen ... Bør jeg? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må selvfølgelig gå til lege! Det kan i verste fall være innkapsling av betennelsen, og det må behandles.

Ikke farlig å gå til lege, da vettu - han/hun vil jo bare ditt beste og få deg frisk igjen :-)

God bedring!

Skrevet

synes du skal spørre en lege.er sikkert ikke noe farlig,men beste er at en fagperson uttaler seg synes jeg.har selv hatt noen kuler opp igjenom tiden å fått de sjekket med ultralyd og mamografi har heldgivis bare vært vevskuler,altså helt ufarlig.men veldig greit å få sjekket opp

Skrevet

Er den vond og øm? Du har prøvd å massere den mens du ammer?

Om den ikke forandrer seg mens du ammer ville jeg nok fått den sjekka, jeg.

Husk at OM det skulle være en svulst, betyr det absolutt ikke at den er farlig!!

Skrevet

Det er trolig en tilstoppa melkegang, anbefaler deg alikevel å ta turen til legen for å sjekke det grundig. Jeg tror det er pga betennelsen og det bør behandles uansett.

Kuler skal ikke oversees.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...