Mamma t 2 snart 3:):) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 æ blør... er dettan farlig?? burde æ ringe lege?? blir æ å føde nu??? HJÆLP... var plaga me blødninge helt fram til uke 17.. men har ikke hadd noen blødninge siden da..
Storken1979 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Dette kan jeg ingenting om men jeg ville ringt lege med en gang jeg!
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde plukket opp røret til føden med engang. Ikke tenk engang, bare gjør det. Mye bedre å ringe engang for mye enn en gang for lite. Er sikker ikke noe farlig, men bedre å være på den sikre siden. Lykke til!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Har du ringt føden og vært på kontroll og i såfall; hva sa de? krysser fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå