Gå til innhold

BLØDNINGER i uker 27 + 3 !!


Anbefalte innlegg

Skrevet

æ blør... er dettan farlig?? burde æ ringe lege?? blir æ å føde nu???

 

HJÆLP... var plaga me blødninge helt fram til uke 17.. men har ikke hadd noen blødninge siden da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan jeg ingenting om men jeg ville ringt lege med en gang jeg!

Skrevet

Jeg hadde plukket opp røret til føden med engang. Ikke tenk engang, bare gjør det. Mye bedre å ringe engang for mye enn en gang for lite. Er sikker ikke noe farlig, men bedre å være på den sikre siden.

 

Lykke til!

Skrevet

Har du ringt føden og vært på kontroll og i såfall; hva sa de?

 

krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...