Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Broren min har ei datter, men ingen av de andre søsknene mine er gamle nok enda. Døtrene våre er like gamle.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 ja jeg har 1 søsken som har 2 barn.
Spanskeflua Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Det er bare meg av vi 4 søsken som har barn. min storesøster er karrieremenneske, så hun prioriterer bort barn til fordel for karrieren. Mine to småbrødre er heldigvis ikke starte med dette ennå (så vidt vi vet)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Nope:-( Har ei søster som prøver å få barn nå, håper det snart er i boks. Broren til sambo har heller ingen barn.
Little Dreamer Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Bror min har 2 og søster har en i magen:)
☆Monkey Business☆ Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Nei, jeg har to yngre brødre, ingen har barn...yngste er bare 14 da. Mannen min har 4 brødre, 3 av dem har barn
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Hehe. JEg fikk en datter i -87. Så fikk søster min datter i -99, bror min datter i 00, søster min datter i 01 og jeg en sønn i 02. Deretter var det et lite opphold, så fikk dattern min en datter oktober 05, søster en sønn mai 06, bror en sønn desember 06 og jeg en datter juli 07, så får dattern min en sønn juli 08. Så her kom de som perler på en snor!
Fire småtroll Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Ja, er tante til to stykker på min side av familien, blir nok flere etterhvert. I tillegg har brødrene til mannen min tre barn til sammen...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har en bror som har en sønn.. Sambo har 2 brødre, hvorav den ene har ei datter og den andre en sønn..
*ale* Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Har en søster med en datter som er jevngammel med min datter. De er bestevenninner, sammen hver dag, går i parallell klasse på skola-.. Koselig, vi finner på masse sammen..
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Eldste bror har tre, og bror nr to har 2 + en stesønn. Yngste hans er ett år, så han er midt mellom mine. Jeg har en på to og får en til straks. I tillegg har svigerinna mi to barn. Vi har med andre ord 7 fantastiske tantebarn!!!!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 har en søster med en gutt som er 3,5 mnd yngre enn vår gutt....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er tante til 12 stykker jeg:) Ble tante første gang når jeg var 6 år, hun er nå 16 og den minste er 3 mnd:) Storesøsterene mine har 4 hver, bror nr 1 har 3 jenter og bror nr 2 har 1 gutt som er like gammel som Noah:)
jente og gutt Skrevet 9. juni 2008 #16 Skrevet 9. juni 2008 Har ikke søsken, men mannen min har fire, og alle har barn.
bambi på isen Skrevet 9. juni 2008 #17 Skrevet 9. juni 2008 Min mann har 2 eldre søstre, vi 3 parene på den siden har klart å få 10 unger i løpet av 6 år, så de har kommet tett:-) Min bror har ingen egne, men samboeren hans har ei datter som er 4 mndr eldre en min eldste!!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 9. juni 2008 #18 Skrevet 9. juni 2008 Den ene broren min har 1 jente på 2 og 1 gutt på 4. Andre broren min har 1 jente som er 2 mnd Søsteren min har tvilling gutter på 1 år
Sånn kan det gå Skrevet 9. juni 2008 #19 Skrevet 9. juni 2008 Den ene søsteren min har to, de andre to søsknene mine har ingen og kommer heller ikke til å få noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå