Gå til innhold

Har dere søsken med barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min har ei datter, men ingen av de andre søsknene mine er gamle nok enda. Døtrene våre er like gamle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har 1 søsken som har 2 barn.

 

Skrevet

Det er bare meg av vi 4 søsken som har barn. min storesøster er karrieremenneske, så hun prioriterer bort barn til fordel for karrieren. Mine to småbrødre er heldigvis ikke starte med dette ennå (så vidt vi vet)

Skrevet

Nope:-( Har ei søster som prøver å få barn nå, håper det snart er i boks. Broren til sambo har heller ingen barn.

Skrevet

Bror min har 2 og søster har en i magen:)

Skrevet

Nei, jeg har to yngre brødre, ingen har barn...yngste er bare 14 da.

 

Mannen min har 4 brødre, 3 av dem har barn :)

Skrevet

Hehe. JEg fikk en datter i -87.

Så fikk søster min datter i -99, bror min datter i 00, søster min datter i 01 og jeg en sønn i 02. Deretter var det et lite opphold, så fikk dattern min en datter oktober 05, søster en sønn mai 06, bror en sønn desember 06 og jeg en datter juli 07, så får dattern min en sønn juli 08.

Så her kom de som perler på en snor!

Skrevet

Ja, er tante til to stykker på min side av familien, blir nok flere etterhvert. I tillegg har brødrene til mannen min tre barn til sammen...

Skrevet

Jeg har en bror som har en sønn..

Sambo har 2 brødre, hvorav den ene har ei datter og den andre en sønn..

Skrevet

Har en søster med en datter som er jevngammel med min datter. De er bestevenninner, sammen hver dag, går i parallell klasse på skola-..:)

Koselig, vi finner på masse sammen..

Skrevet

Eldste bror har tre, og bror nr to har 2 + en stesønn. Yngste hans er ett år, så han er midt mellom mine. Jeg har en på to og får en til straks. I tillegg har svigerinna mi to barn. Vi har med andre ord 7 fantastiske tantebarn!!!!

Skrevet

har en søster med en gutt som er 3,5 mnd yngre enn vår gutt....

Skrevet

Jeg er tante til 12 stykker jeg:) Ble tante første gang når jeg var 6 år, hun er nå 16 og den minste er 3 mnd:)

 

Storesøsterene mine har 4 hver, bror nr 1 har 3 jenter og bror nr 2 har 1 gutt som er like gammel som Noah:)

Skrevet

Har ikke søsken, men mannen min har fire, og alle har barn.

Skrevet

Min mann har 2 eldre søstre, vi 3 parene på den siden har klart å få 10 unger i løpet av 6 år, så de har kommet tett:-)

 

Min bror har ingen egne, men samboeren hans har ei datter som er 4 mndr eldre en min eldste!!

Skrevet

Den ene broren min har 1 jente på 2 og 1 gutt på 4.

Andre broren min har 1 jente som er 2 mnd

Søsteren min har tvilling gutter på 1 år

Skrevet

Den ene søsteren min har to, de andre to søsknene mine har ingen og kommer heller ikke til å få noen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...