Maud Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Med hage for første gang opplever jeg at det er veldig morsomt å finne ut av hva som gror hvor og går og titter rundt og ser på det som dukker opp. Det er jo nesten som et Kinderegg, for jeg aner ikke hva som vokser hvor, hva som er ugress og hva som kommer til å blomstre fint. I år observerer jeg mest og planter i potter, for så å ta for meg hagen i større grad neste år. En IT-guru jeg kjenner mener at alle IT-folk drømmer om å være gartnere. Så kanskje jeg allikevel har et IT-menneske i magen da?
dritgrei hei hei! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 hehehehehehe jeg ler av deg! også ser jeg litt på fotball, litt på babyen min, litt på tjukke-kampen og spiser skibve med brunost...ha en fin kveld gartner-sara!
Maud Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Det er vel ikke noe å le av?? Tror du ikke jeg kunne blitt en fin gartner kanskje? Det tror ikke jeg heller, for jeg kan jo ikke noe om det, men moro er det allikevel :-D Jeg ser også litt på kampen og litt i et hageblad og litt på mannen som pakker for nok en jobbetur...
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har en teori om at det er de intellektuelles tankeflukt, å grave i jorda. Så da er du vel superintellektuell. Dritgrei, derimot.....
Maud Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Du har skjønt det. Jeg er superintellektuell. Dritgrei er det ikke... ;-) Hva med deg selv da? Du må være nærmest Mensa du da? Eller forresten, intelligent og intellektuell er på langt nær det samme når jeg tenker meg om :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 .... er såkalt kvasi-intellektuell ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå