Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut å fly med babyen på 6 uker, noen som har erfaringer å komme med? flyturen tra ca 2 timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fløy da mini var 10 uker, og opplevde at det gikk veldig bra.

Det er lurt å amme under letting og landing, for da minsker det trykket på ørene så de ikke får så vondt.

Ellers opplevde vi at det var så mye som skjedde under innsjekking osv, så han var helt utslitt da vi endelig kom opp i luften, og sov derfor hele veien.

Vi fikk tak i en gammel barnevogn til å ha med på tur, for de blir veldig ofte ødelagte under flyturen, og det er et pes å skulle få reparert det og sånn etterpå. Da er man jo uten vogn en stund.

Skrevet

Fordelen når de er så små er at de nok sovner lett av flyduren :-). Jeg fløy når babyen min var 10 uker (alene med henne) , og hadde henne i bilsetet sitt. Fikk et ledig sete ved siden av meg på flyet og der satt hun og sov hele turen. Gikk over ALL forventning. Husk ellers å gjøre det enkelt for deg selv gjennom sikkerhetskontrollen - minst mulig ting som må av og på. Og spør flyvertinnene om hjelp! (og ledig sete før noen andre spør). Lykke til og god tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...