Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca et par dager i uka er småen helt umulig å få til å spise uten at han hyler til han blir blå i ansiktet... Han spiser i ca 5 min uten problemer, jeg tar ham opp for å rape... så begynner moroa når jeg legger ham ned igjen. Hyler som besatt, noen ganger i timer. Eneste som hjelper noen ganger er å ta han opp å gå med ham. Andre som har det sånn? Vet hva det er? Virker jo som mageknip, men han er 3,5 mnd nå så jeg trodde det skulle begynne å hjelpe seg nå.. Dette gjør at jeg blir redd for å amme offentlig så jeg begynner å føle meg temmelig isolert:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, er han ikke bare mett da?

Min gutt kan også bli rasende om jeg legger ham til puppen og han er mett... Han spiser ofte kun 5 min, og er en stor gutt...

Han gir seg når han får opp:-) Kosing med puppen er som regel kun på kvledene og natta...

Skrevet

Han skriker jo lenge etter at jeg har gitt opp å få i ham mer mat også..

Skrevet

Kjenner meg godt ijenn...Kjente lettelsen hver gang jeg hadde ammet blandt folk og det gikk bra.. Men så tenkte jeg at det skal jo ikke være nødvendig å ha slik. Prøvde å slappe av, legge tulla selvsikkert til brystet når hun viste tegn til sult. Når hun ville opp, eller skulle rape la jeg henne ikke ned før hun evt viste tegn til å ville ha mer. Det funket iallefall bedre her; bli var på signalene babyen gir og ikke respondere på signalene før babyen viser dem:)

Lykke til!

Skrevet

En rap som er litt vond da kanskje??

Kan ikke komme på noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...