Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du hjemme igjen nå? Det er vel tre uker siden 17. mai så vidt jeg kan skjønne og da skal du vel være hjemme hvis jeg husker riktig. Kanskje vi får til et treff neste uke. Vil gjerne ha med phantomet også, for henne passer det mandag, tirsdag eller onsdag. Noen av dagene som passer for deg? Skal høre med tebekaa også. Moomy er vel barnløs nå som pappa'n er hjemme, men kanskje hun får låne tulla en dag. Hvis ikke kan hun jo nyte treff uten barn hvis hun vil være med :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ja, jeg er hjemme igjen. Kom hjem natt til søndag. Så var det rett i bursdagsselskap på søndagen, og tilbake til "hverdagen" på mandag. En skikkelig ordne-opp-dag. Ringte Bohus for å få avtalt levering av garderobeskap som egentlig skulle ha kommet før vi dro på ferie, bestille bilder fra fotograf, ringe barnehagen og "klage", vi har fått plass fra 12. august, noe jeg er litt misfornøyd med. Men, får nok ikke gjort så mye med det. Innimellom ble det handle mat, kjøpe plaskebasseng turbo-M er jo vant til å bade hver dag nå :-) og vaske masse klær.

Var så vidt innom her i går og tenkte jeg skulle si ifra at nå er jeg hjemme igjen, men så falt jeg ut av nettet, så da ble det med et innlegg, kaker er jo viktigst :-), og så så jeg nå at den jeg hadde skrevet til tebekaa faktisk kom med.

Jeg er stort sett ledig på dagtid, så alle dager passer for meg.

Håper dere har kost dere i varmen her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...