Gå til innhold

Føler det er et stort skritt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... å skulle bestille meg grav.tester på nettet! Vil liksom vente i det lengste.. Helt til jeg er rundt tiden for IKM... Har liksom ikke helt troen på at "det kan skje noe" enda uansett. Er tross alt vår første pp! Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synes d e greit å ha en test ligganes klar, men har aldri følt nåkka stort behov for å ta test flere daga før IKM. Har alltid venta til den dagen eller dagen etter før eg har testa...

Skrevet

eg har bestillt el-tester og graviditetstester, men kommer ikkje til å bruke før eg føler eg treng det.. el-testene er bare for å finne ut av syklusen min, og kommer ikkje til å teste med dei kvar mnd og iallefall ikkje denne mnd, skal se om TR kommer når eg tror den skal komme først. eg syns det er veldig greit å ha noen billigtester liggene, men CB er liksom det endelige så når eg kjøper den, da er det skikkelig.. hehe..

Skrevet

Jeg står også og tripper ved om jeg skal kjøpe flere tester eller ikke. Har en test liggende, men jeg vil liksom vente til jeg er veldig sikker på at jeg kan være gravid før jeg tar steget og åpner testen.

Litt redd for at jeg ubevisst leter etter symptomer for tiden, og aner ikke når jeg har IKM pga jeg ikke har ventet på første mens etter pilleslutt før jeg og sambo satte i gang. Er forberedt på at det kan ta veldig lang tid, så det er det jeg prøver å fokusere mest på. Bare å slappe av og la ting skje når de skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...