Gå til innhold

Barnevogn erfaringer, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen som har noen erfaring med ellos sine barnevogner? Det sto så lite om størrelse på de og prøver å få tak i en vogn med god plass for den lille å vokse i. Lurer også om simo kombi er noe, prøver å holde et lett budsjett her... =p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter....

• 2 uker senere...
Skrevet

Har kjøpt Simo kombi til min lille, den har ganske lang bag (90 cm). Kombibagen er mindre enn duo varianten, men siden jeg venter barn midt på sommeren har jeg tenkt at babyen kan flytte over i sportsdelen når det blir vinter og bruk for tykk pose. Vognen er uansett god og tett. Ganske stor og litt tung vogn, men vi har kjøpt den for at vi skal gå MYE tur, så den passer oss perfekt! Solid, og også god på vinterføre:) Gleder meg til å "flytte" inn!

Skrevet

Heia! Var å kjøpte simo kombi i går på salg på barnashus, 39999kr!!!!

Hadde tenkt på simo duo 2008 -mod, men når simo kombi (2007 -mod) var 2000kr billigere da ble det ingen tvil...Tilbudet varer ut uka tror jeg... Jeg har ingen erfaring med vogna tidligere, men bor i trøndelag dær det er mye snø så vil ha en vogn som er stødig...Lykke til!

Skrevet

Oi det var en dyr vogn, men skjønner hva du mener!!

Skrevet

Vi har Teutonia Mistral m/soft bag. Softbag er meget romslig og kan benyttes lenge. Veldig veldig god og behagelig vogn, synes vi :o). Gleder oss stort til å ta den i bruk igjen om noen uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...