Gå til innhold

Bidrag med barnefar i utlandet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Har nok et spørsmål om bidrag.. Jeg er alenemor til min datter på tre år. Barnefaren bor i utlandet og tjener godt. Men han står uten inntekt i Norge. Han er Norsk statsborger. Jeg har ennå ikke fått bidrag fra Nav da de skylder på at det finnes ikke opplysninger om inntekt og det gjør saken vanskelig. Jeg får bidragsforskudd på 640 kr. Er det noen som har vært i lignende situasjon?? Syns det er ergelig at ting skal ta sååå lang tid.. Mens barnefaren nyter sol og livets glade dager i de fjerne strøk... Sliter vi hjemme med å få økonomien til å gå rundt.. Barnefaren har aldri møtt datteren sin, etter hans eget ønske..

Takker for alle svar:))

Klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til to tilfeller; mitt og min venninnes. Min barnefar bor i England, og der er alt sånt umulig.Fikk brev om at saken var henlagt. Og siden jeg tjener for bra,får jeg ikke en krone av staten i forskudd. Min venninne har barnefar i Danmark, og hun har selv gitt all informasjon til nav, og har i tillegg ringt nav i Danmark for å underrette dem der, og sønnen er nå 9 år, og først nå begynner noe å skje. Men de sier han ikke har betalingsevne, og kan derfor ikke kreve penger av ham. Hun får utbetalt 640 kr pr. mnd hun og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...