Gå til innhold

Brunt utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, lite pinsamt att fråga men har haft detta av och till tidigare. Men de sista dagarna har det varit ganska ofta. Flera gånger om dagen. Är det någon som vet vad detta kommer av? Blod är det ju inte för det är ljus brunt.

Tack för svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, har noen ganger helt hvit utflod, og noen ganger er den lys brun, har vært det de siste dagene, også har det vært litt mer de siste dage enn før..

Er 36+6 i dag...

Skrevet

Hvor langt er du på vei, og har du vært på noe GU i det siste?

Jeg hadde brun utflod etter at jordmor kjente etter åpning - det var helt normalt :-)

Skrevet

Länge sedan gyn undersökning. Flera månader. Är 34+1 idag : )

Skrevet

dytter lite jag : )

Skrevet

haha ursäkta men måste le. nej det var läääänge sen sist det också. är ju allt för stor för att känna mig ok i sängen :)

har liksom inte gjort något det bara är så :(

Skrevet

Hehe, nei da vet ikke jeg.

Kan det stemme at noen snakker om farget utflod i forbindelse med at slimproppen går? Den kan jo gå en stund før bebien faktisk kommer, uten at det nødvendigvis er fødsel på gang. Har jeg hørt :P

Skrevet

ska till jordmor på fredag ska fråga då. om det kommer mer än normalt ringer jag bara föden och frågar. men just nu är det bara som "vanlig" utflod mengde i svangerskapet.

tack för svar : )

Skrevet

Har samme problem!

Er 31 uker og har hatt litt brunt utflod i flere uker. Ingen ting i veien med babyen for de hadde vel funnet ut av det på 3D kanskje?

Skrevet

har hatt mye av dette de fire siste dagene...

fikk bedskjed om at det var slimproppen, selv om den begynte å gå for 4uker siden ca...

begynte blank, deretter hvit, så gul, grønn og nå brun... blitt mer og mer slimete for hver dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...