Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei=) Hadde kjøretime i dag ja (oppkjøringen skulle være i morgen) Gikk veldig bra, men jeg og kjørelæreren ble enig i at vi skulle utsette førerprøven litt, siden ting ikke løsnet skikkelig før i dag. Jeg vil ikke ta førerprøven før jeg er helt klar og har vært det en stund - både mtp fare for å stryke og fordi jeg ikke vil ha lappen før jeg vet jeg er en skikkelig sjåfør. Så det ble som jeg sa i går, utsatte prøven. Kjørelæreren anbefalte det, og jeg valgte å gjøre det =) Fått time til ny oppkjøring om 3 uker, da...
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Ah, trodde alt var i dag! Men så bra at du fikk tatt en avgjørelse som både du og kjørelæreren er komfortabel med. Du får prøve å kjøre masse privat fremover så du føler deg trygg. Dette kommer til å gå så bra skal du se! Snart kan du kjøre rundt på egenhånd!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ja jeg tror det er best å bli litt trygg på det før jeg skal ut i den store skumle trafikken helt alene=)
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Jepp, det er lurt! Men uansett så er det skummelt å kjøre alene for første gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå