Krimp Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Og hadde noen av dere testet negativt før det (altså testet for tidlig) ?
Snupi27 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 3-4 uker.. jeg testet før det og fikk negativ test.. etter en ukes tid igjen prøvde jeg igjen og den var negativ så jeg kastet den i søpla.. jeg MÅTTE ta en til dagen etter på morgenen.. den viste negativt IGJEN.. ble skikkelig irritert.. den la jeg bare på vasken imens jeg ordnet meg.. da jeg skulle kaste den så så jeg på den igjen og der var det en svaaaak svaaak strek.. =) så den jeg kastet dagen før kunne nok vært positiv den og men kastet den for fort =)
Krimp Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 oj, jeg vet det er for tidlig for meg å teste, men jeg er litt spent
Mamsen87 :) Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Fikk positiv test to dager før ikm. Da tok jeg den på kvelden, så ingen morgenurin..
Snupi27 Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 ja, man er ganske spent før man tester! hehe.. hvor langt tror du at du kan være da..?
Krimp Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2008 Slutta på pillen midt i forrige mensen, så jeg tror vel egentlig ikke jeg er gravid. Skal ha mensen om et par dager. tok en test i helga som var negativ. Men håper liksom litt Tror det er fordi nummer en satt så fort. Men det trenger jo ikke nummer to å gjøre
Krimp Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2008 2 dager etter ikm altså to dager etter uteblitt mens? Jeg er ikke helt inne på dette med forkortelsene
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 To dager over IKM, som du er nå. Testet ikke før det.
Amonym i dag Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Denne gangen testet jeg svaaaakt positivt 3 dager før IKM:) Forrige gang testet jeg positivt (om enn en litt svak strek) 1 eller 2 dager etter IKM:)
♥2 små gull♥ Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Min test ble positiv 1 uke etter forventet mens. Testet 4 ganger i løpet av den uka, endelig kom den positive testen!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 2 dager etter at jeg skulle hatt mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå