Lykkelige-tulla Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 noen med erfaring med den fra billigetester.no? Litt usikker på om den slår ut helt korrekt her.. om ikke må min eggløsning ha passert for lenge siden eller så er min kropp helt på styr..
påtjukken Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 har ikkje erfaring med denne, men lurer litt på noe her eg og.. slår den ut på den dagen el er, eller kan den slå ut dagen før, eller kordan funker den? hehe
Lykkelige-tulla Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Den blir sterkere i fargen når nivået i urinen øker. Om den slår ut er d bare å hoppe til køys de neste to dagene i allefall:) Det er min erfaring fra tidligere, og det virket som bare det. Iallefall på en annen test, den her er jeg som sagt mere usikker på... Får håpe noen svarer oss..
påtjukken Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 takk for svar iallefall:) jepp når den slår ut så blir det å hoppe til køys ja:) vil jo bli gravid så fort som mulig.. hehe.. ja håper fler svarer:) masse lykke til:)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg bruker disse strimlene:) Det står i alle fall på pakningsvedlegget at når den er positiv (altså at fargen på teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så er el sannsynligvis innen 24-48 timer. Sist jeg ble gravid hoppet vi til køys de tre dagene etter positiv test, og det funket. Forrige syklus prøvde vi dagen testen var positiv og to dager før det, men det funket dårlig... Så jeg har min plan klar denne gangen i alle fall!
JulieF*Victoria* Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Jeg også bruker disse:) Nå er jeg jo enda ikke blitt gravid, men tror absolutt at testene fungerer bra. Jeg får kjempe sterk teststrek på dag 13 og 14 som ikke er til å ta feil av...Har tatt testene sånn litt ellers i måneden også, sånn bare for å forsikre meg om at de slår negativt ut da, og det gjorde de:) 24-48 timer stemmer jo ganske bra med tanke på at testene slo ut positivt to dager på rad.
Theni Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Jeg fikk aldri positivt utslag på EL testene jeg, men fikk alikevel positiv graviditetstest, så jeg må jo ha hatt EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå