*Lissi* Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Venter mitt fjerde barn, og de siste ukene har jeg begynt å få kynnere. (er i uke 24) Får de kun på høyre siden av magen, og er skikkelig vonde. Babyen ligger på høyre side så vet ikke om det er derfor... Får de helst når jeg er ute å går. Skikkelig plagsomt! Flere som sliter?
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg var veldig plaget med kynnere fra uke 16 (venter nr.3) så ble jeg bedt om å roe ned og ikke stresse så mye og etter at jeg gjore det så har kynnerene gått fra å være ubehagelige til å bare stramme og er blitt ferre. Men nå de siste dagene stresser jeg masse og jeg er døds sliten og det har restultert i at kynnerene er på topp igjen I grunn hele tiden. Kjenner at det strammer ekstra der hvor jeg kjenner bebisen ligger.
citten Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har hatt masse kynnere dette svangerskapet (mitt 2.). Er nå i uke 23, og har vært 50% syjemeldt siden påske pga dette. Blir nemlig mye verre når jeg sitter. Har siden forrige uke vært sykemeldt 100% pga konstante kynnere - holdt på stort sett hele dagen og natta. Jeg får kynnere litt over alt, men merker det aller mest øverst i magen.
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har hatt kynnere siden uke 18. ( er 20 uker nå), spesielt ved trening. J.M. ba meg roe ned når jeg kjente flere kynnere etter hverandre, noe som har fungert til nå. Men de siste 2 dagene har jeg vært veldig stressa, både på jobb og hjemme. Er veldig mye som skjer akkurat nå, mye som skal ordnes og tas stilling til, samt travle dager på jobb.. Dette har resultert i flere episoder med gjentatte kynnere. Har hatt vondt i magen i hele dag!! Håper jeg klarer å roe ned snart, for ønsker ikke sykemelding..
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Har vært plaget med kynnere i flere uker allerede, er 19+2 nå så håper ikke det blir verre. Kommer helt plutselig selv om jeg ligger på sofaen og se på tv. Kan nesten ikke gå turer eller bevege meg mye, løfte, bøye meg osv uten at det holder på lenge etterpå, kynnerne varer ofte i over 10-15 min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå