Bolla 85 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Er det noen som vet hvor man får tak i billige ammetopper? Har vært inne å tittet litt på boob, mammahuset, denkulemage og 2wear men synes at det er veldig dyrt der.
Mor til lille Anneli! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Må du absolutt ha "ammetopper" da? Hva med vanlige topper, som du syns er enkle å "vrenge puppen ut av"? hehe De kan du jo også bruke etter ammetiden, og de er heller ikke like dyre som ammetoppene...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Leste noen gamle tråder her inne med lure tips for en stund siden, og der var det en jente som tipset om at om man hadde elastiske singleter, sånne som hm selger til under 100-lappen, under vanlige gensere, så kunne man dra genseren opp og singleten ned. Både billig og diskret. Tror jeg kommer til å gå for den
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 H&M selger billige ammetopper hvis du har lyst på. Både i nettbutikken og i vanlig butikk. Tror jeg kommer til å skaffe meg et par stykker denne gangen, for det var ikke alltid det fristet å vrenge toppen opp og over puppen og en stor mammamage. Det som også funker bra er bluser/skjorter gjerne med en singlet under. Greit å ha på seg noe man kan kneppe opp.
Bolla 85 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 ok. takk for lure tips. Ikke så dumt nei.
C@milla *EMIL* Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 jeg har bestil meg noen tunikaer fra ellos, med sånn krysskjæring over brystet, tenkte de kunne være fine å amme i, da er det bare å dra ned den ene skjæringen og legge til(håper jeg;o)
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Lindex skal visst også ha ammetopper, jeg har kjøpt noen på H&M, virker helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå