KarinB Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 så nå har de begynt å dukke opp ja! Er i slutten av uke 37 nå. Jeg har smurt meg og smurt meg for å unngå det, har jo en del "gamle" strekk merker fra puberteten så jeg visste jeg var disponibel for å få det... Skikkelig kipt hvis jeg går over tiden masse, da ser jeg vel ut som et norgeskart til slutt! uff...hehe
Mor til lille Anneli! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er i uke 39 nå, og jeg har fått mine fleste strekkmerke i løpet av den siste uka :-P Ganske typisk det! hehe
Julie<3 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Føler med deg! Plutselig i uke 37 POOF!!! Har smurt meg minst 5ganger omdagen hele graviditeten.... Litt skuffet ja....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Venter i "spenning" på når mine dukker opp... Men mamma fikk visst ikke med hverken søstern min eller meg, men så hadde visst hun ganske liten mage også. Smører og smører, men de kommer nok... Hm, lurer på hvor mange det blir?
Julimams Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Mine kom i forrige uke, da var jeg 31+3. Alt kom samtidig og over natten. Sto opp som vanlig, kledde på meg som vanlig, men jeg kunne skimte noe i speilet da jeg skulle dra på meg t-skjorta. Og sannelig var jeg ikke blitt litt "grå" rett under navlen. Løp småhysterisk bort til speilet for å ta en nærmere titt. Så nå har jeg fått noen små, sølvgrå streker under navlen.... Syns det var litt tidlig, menmen. hadde nok kommet uansett. håper bare det ikke blir så mange fler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå