Gå til innhold

billigtester fra dk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har testa med de?? fikk en pakke med 5 stk i posten i dag.. skal d bare være en strek ved siden av kontrollstreken eller 2?? jeg er sikkert dom men,hehe... er vant til clear blue og de andre som er lette og forstå og hvor bra er de testene der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal bare være en strek ved siden av kontrollstreken (den som indikerer om du er gravid eller ikke). Denne kommer vel opp ca 0,5 cm fra kontrollstreken. Men det er også en svak strek lenger bort på pinnen som gjorde meg litt forvirret helt i starten...:)

Skrevet

ja den andre streken skal komme i det andre vindu, eller?? ble litt forvirra trodde kontroll streken var den som visste om testen var utført riktig og at d skulle komme 2 streker i d andre vindu.. så klart kontroll streken og en anelse av en strek i d andre vindu.. men den var svak... men nå har jeg jo en pakke med 5 i så kan jo teste på nytt i morra tideli, da d vises best skulle hatt mensen for over en uke siden.. men går på pilla så usikker på om d er den eller om jeg er gravid..

Skrevet

En strek er en strek er min erfaring hvertall...gratulerer med spire!:)

Skrevet

Ang "en strek er en strek" - jeg fikk svak positiv på billigtest en gang, men det viste seg å være feil..

Ikke for å ta ifra deg motet, men jeg ville bare fortelle det.

Håper testen er rett, da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...