Gå til innhold

Lille vennen min er frisk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hun ble født oppdaget de et lite hull i hjertet hennes (vds heter det vel). Nå har det gått et år, og her om dagen var vi på ekko på sykehuset. Den viste heldigvis at hullet har grodd igjen.

Vi har ikke bekymret oss veldig mye, men likevel er det en lettelse å vite at alt er bra med hjertet hennes nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så deilig da, tipper dere har en fin dag idag =)

Skrevet

Så flott! Det var gode nyheter=) Lettet nok 2 foreldrehjerter:)

Klem

Skrevet

samme som gullet vårt hadde det... men hun hadde to hull da, asd og vsd, hun ble operert når hun var to måneder og var og frisk på etterkontroll for litt siden:) så vet litt hva det dreier seg om:/ deilig å vite at alt er i orden ikke sant?:)

ha en fortsatt fin dag:D

Skrevet

Stokker alltid om på bokstavene jeg;-)

Så flott at jenta deres er bra også. Det har sittet en liten tagg i meg hele tiden, som har blitt større når hun har vært syk... Nå slipper jeg å tenke på det.

Skrevet

Åååå så deilig da :) selvom det ikke har vært noen skummel feil så tenker jeg det er en lettelse å vite at hun er heeeelt frisk og fin ja :)

Skrevet

ja, hvis ikke det er jeg som stokker da:p

er alltid en liten tanke som lurer når ikke alt er som det skal og de små vakre er syke:/ så derfor er det jo ekstra godt å kunne puste lettet ut når alt er bra:) hvor gammel er ditt nurk da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...