Gå til innhold

Forslag til farge på barnerom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å male kontoret og gjøre dette om til barnerom. Jenta vår skal sove hos oss i starten, men det er jo morro å gjøre i stand, og ha en sted å lagre tingene.

Lister, karmer og dør er hvite, møblene kommer også til å bli hvite. Hva skal jeg velge på veggene da? Vil ha en litt lys farge. Lys lilla kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fan av lyse farger :-)

Jeg ville kanskje ha valgt Caffe Latte, Vanilje, eller Hvit Narciss ;-)

Skrevet

Jeg ville malt i en kul grønnfarge! hvis det blir for dominerende kan du jo la en eller flere av veggene være hvite.

Skrevet

Tror jeg vil ha en lys farge, rommet er ikke så stort. Kan jeg male selv eller må andre gjøre det?

Skrevet

Jeg malte rommet til vesla mi selv.. Brukte vannbasert maling da, og da skal det helst gå noen uker med full utluftingfør noen sover der inne..

Mens jeg malte hadde jeg alle vinduer åpne, og passet på å ta noen pauser innimellom :-)

Ville ikke la andre male rommet til velsegull min :-)

Skrevet

Jeg ville brukt en litt mer nøytral farge enn rosa hvertfall. Tenk hvis du får en gutt senere og de må dele rom en stund?

Lysegrønt eller lysegult kanskje?

Skrevet

VI VALGTE EN FARGE SOM HETER SJØ FRA FARGERIKET. dE HAR FÅTT EN ANERKJENT INTERIØRDESIGNER TIL Å UTVIKLE FARGER SOM SKAL VÆRE LITT UBESTEMMELIGE. fÅTT MASSE SKRYT AV DEN. Nei, har du sett...-kom borti Caps Lock. Orker ikke skrive det på nytt...hehe...

Den er litt dus grønnaktig. Heeelt nydelig og passer til begge kjønn.

Skrevet

Vi lagde jenterom, med hvite høyblanke lister, karmer, dør og malte veggene (panel) i en lys lilla som het lys viol fra lady. Interiøret ellers er hvitt. Ble veldig fint og classy!

Skrevet

Fargen sand (fra jotun tror jeg) er en veldig fin varm beigefarge som er noe mørkere enn caffe latte. Vi hadde denne fargen på et rom tidligere med hvite møbler. Var utrolig varmt og koselig samtidig som den ikke blir mørk. En nydelig og avslappende soveromsfarge:-)

Skrevet

jeg har lyst på en lys grønn farge(som ikke er knæsj) også kanskje noe hvitt.. sånn at det blir rolige farger..

Skrevet

mal det i en lys nøytral farge, hvit/beige etc. Deretter anbefaler jeg å kjøpe sånne figurer som du kan sette på veggen og ta av igjen uten å lage merker. Du får kjøpt dem på leketøysbutikker (toys r us), alt fra biler, disneyfigurer, fotballer, prinesesser etc. U name it. Det som er fint med dette er at du slipper å male rommet i en gutte/jente farge, og du kan henge opp disse pynte tingene etter hva din sønn/datter liker og er intr i:) Når da barnet er blitt så stort at det ikke vil ha disse tingene der mer, er det bare å ta de bort og vips så har du et litt mere "voksent" rom!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...