Elskeråværemamma Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Rulle bevisst mage/rygg? Holde flaska med melk selv?? Vesla vår reagerer på navnet sitt - ser på meg når en sier mamma og ser på pappaen når en sier pappa, blir veldig glad når hun ser grøtskåla, kan snu seg fra mage til rygg noen ganger, men ikke alltid og IKKE motsatt. hun griper tærne og suger på dem og hun kan leke med begge armer når hun ligger på magen...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 nå har hun blitt syv mnd, men for en mnd siden kunne hun snu seg fra rygg til mage (bgge veier), reagere på navnet sitt osv og for en mnd siden begynte hun å øve på krabbingn, så nå , en mnd etter krabbre hun rundt og "rydder" i hyller og besøker meg på kjøkkenet osv.. (og har også begynt å dra seg opp på ting, alt fra meg til leker og ting og tang) håper hun lærer seg å snu seg fra mage til rygg, for hun snur seg ofte om natten (fra rygge til mage) og klarer ikke sove på magen..
Fjelljenten Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Samme som din:) Strekker armene voldsomt etter det han vil ha. Han prøver å snakke føler vi, konsentrerer seg om åuttale visse lyder. Han drikker av kopp, er blitt veldig flink til det. Han er ca. 6 1/2 mnd.
2hærligegutter Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Hehe gutten her er 11 uker og snur seg fra mage til rygg, det har han gjort i et par uker, tar ikke lang tid når jeg legger han på magen før han er over på rygg. Og de siste gangene jeg har lagt han på magen har han begynt å trekke beina opp under seg, og han skal ikke ligge, heiser seg opp med hodet hvis vi har han i armkroken, skal helst sitte ell. stå. Her skal vi få det morro tenker jeg, hadde en 1.mann som var veldig stille og rolig (har cp) så holdt seg ganske pent på teppet og bygde lego, men nåser det ut som vi får en som blir veldig vilter.
Fjelljenten Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Snur seg begge veier bevisst forresten, rundt og rundt og rundt og rundt
Line_78 Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jenta vår ble seks måneder for noen dager siden. Ruller bevisst fra rygg til mage, velver innimellom fra mage til rygg når hun strekker seg for høyt, men har ikke noe ønske om å snu seg den veien enda ser det ut til ;-) (Har i hvert fall ikke sett henne gjøre det bevisst). Spinner rundt sin egen akse. Åler seg framover på gulvet i ganske bra fart. Putter tærne i munnen og sutter på dem innimellom. Kan plukke opp leker med en hånd mens hun ligger på magen og støtter seg på den andre. Og så kan hun smile og le masse :-)
Line_78 Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Og ja, strekker seg veldig etter ting hun vil ha :-)
Fjelljenten Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Kommer på ting etterhvert ja Min kan også snu seg rundt aksen. Han kommer seg ikke fremover ennå, men bakover og sidelengs. Også prøver han å sette seg opp når han ligger i fanget, lettere da enn på gulvet, og han kommer seg halvveis opp selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå