Meg, J & L Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Har så vondt rundt navelen liksom. Er så øm..IKKE på navelen. Det er i magen. Deter ikke vondt vondt, men ømt vondt. Hadde dette 16.mai også. Og da lå jeg våken deler av natta til 17. med falske rier med 20min. mellomrom. Er redd de kommer i natt også. Noen andre som har smerter rundt navelen /midt på magen liksom? Vet dere hva det er som gjør dette??
Frida E. Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Hei! Jeg er også øm under navelen, men bare på venstre side. Jeg har hatt vært øm der i ca. 3 dager. Dette bekymrer meg. Er i andre trimester nå, og vil så gjerne at alt skal være bra. Er det andre som har erfaring med dette?
nybakt mams Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 jeg jeg er også veldig øm rundt navlen. Og det er nesten blått rundt hele navlen, som blåmerke liksom. Venninnen min hadde helt det samme, ble helt borte etter hun hadde født. Så tar det helt med ro...
Miss Misantrop Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Har lest at magemusklene deler seg rundt navlen og at det er grunnen til at det gjør vondt. Jeg er også fryktelig øm rundt navnelen. Men det er ømmere andre steder, som under puppene Auuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå