Kakeåndsen Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ga en liten kommentar på fredag om at jeg synes de er så flinke til å smøre barna med solkrem (mine barn er ekstremt lyshudede, og blir veldig lett solbrente noe som ikke har skjedd i år). Den lille kommentaren som ikke kostet meg noe å gi, ble faktisk tatt med inn på pauserommet fordi det er så sjeldent at de får ros. Jeg ble egentlig veldig overrasket, siden jeg regner det som folkeskikk å faktisk si fra når man er fornøyd også, ikke bare klage. Vet jo med meg selv at jeg tar kritikk fra de som også gir ros mye mer alvorlig enn kritikk fra de som bare kritiserer....
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Omtrent ukentlig. Har svært ofte samtaler med barnehagen og fremhever alltid det jeg er veldig fornøyd med (og det vil si nesten alt)
Kakeåndsen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg synder litt selv da, slurver litt med å gi de tilbakemeldingene. Men klager svært sjelden også da. Men fikk nå fortalt ass styrer i helga at jeg er superfornøyd:-)
Mamma til to tette Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Må nesten si ofte for forteller ihvertfall hvor mye gutten min gleder seg, hvor glad han ble da han så barnehagen og at han hviner av fryd når jeg søndagskvelden begynner å snakke om at i morgen er det barnehage, da skal du treffe kontaktperson osv. Men jeg har vel ikke vært flink å si konkrete ting, bare at han har det fantastisk bra det og at jeg ser hvor han koser seg. Kontaktpersonen vår fikk tårer i øynene en dag jeg fortalte hvor glad han ble når vi snakket om henne hjemme så tror ihvertfall hun setter pris på det.
~sjiraff~ Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Huff, altfor sjeldent. Ennå vi er kjempefornøyde med barnehagen. Skal jammen prøve å bli litt flinkere!
cherry coke Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Veldig ofte! Er strålende fornøyd med barnehagen, og det får de vite ofte. De gjør en kjempejobb, så ros er på sin plass=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå