Gå til innhold

Var på ul i dag


Elmoen

Anbefalte innlegg

og fikk se et bankende hjerte! Trodde jeg var 6+2, men ble satt tilbake til slutten av uke 5. Har hatt litt brun utflod de siste dagene, og da var det rett på telefonen og bestille privat ul. Det er SÅ verdt pengene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Kjekt at det gikk bra! :-) Jeg tenker på å gjøre det samme.. Ikke pga blødning eller noe.. men de to første graviditetene har jeg hatt ekstrem svangerskaps kvalme.. og nå er jeg ikke kvalm over hode.. kan ikke forstå at jeg kan være gravid... :-) Savner ikke kvalmen på noe måte altså... :-) men jeg vil ha en bekreftelse på at det er noe der inne, og at alt er bra!

 

Tenkte å ta det om et par uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)). Så spennende. Jeg var på ul i 5+3, men de så bare noe de kalte for plommen. Men alle tester viste at jeg var gravid. Må tilbake i neste uke. Ble litt urolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, maxmum! Gleder meg til oppdatering på fredagen :)

 

til e_rika: Ikke vær bekymret! Hjertet til reka mi hadde akkurat begynt å slå, og da var jeg ifg. jordmor i slutten av uke 6. Og det at de så plommen var visst veldig positivt slik jeg forstod det. Kanskje andre vet mer om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,gratulerer med bankende hjerte:)eg skal i mårra,er da seks uker på veg og veldig nervøs...håper eg er like heldig så deg..

hadde sa i mars så er derfor eg har bestilt time,må sjå at det er noe der lissom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bestille privat? Har aldri hatt noe problem med å komme inn på sykehuset om det har vært noe jeg har vært bekymret for. Er kanskje ulik praksis på forskjellige sykehus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Elmoen :)) Takk for positiv tilbakemelding. Nå ble jeg veldig glad..

Kommer tilbake med mer info etter jeg har vært på ny ul.. Ha en fin dag:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til dere som skal på ul! Gleder meg til å høre hvordan det gikk :)

 

Til Lykkelig smil: Forrige gang jeg mistenkte at noe var galt, fikk jeg beskjed av legen om at bla bla bla, alt-er-normalt- remsen. Jeg fikk ikke ul siden, hold dere fast, graviditetstesten fremdeles ble positiv! Hahaha, latterlig å tenke på. Ta en blodprøve i hvertfall! Uansett så ble jeg bare sendt hjem, men tok straks kontakt med privat ul og fikk time neste dag. Her ble BO/MA oppdaget og jeg hadde utskrapning dagen etter. Dette var ikke ment som et skremmeinnlegg, men som et svar på spørsmålet "hvorfor bestille privat". Rett og slett pga dårlig erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:)var på ul i går og da fekk eg se et lire hjerte som slo,plommesekken og alt såg kjempe fint ut:)tårene trilla ganske mye en periode ja hehe gud kå deilig!er sykmeldt i 2 uker siden eg hadde sa i mars og jobben er ganske stressande... og denne uka er den mest kritiske for meg.... så no krysser eg alt som kryssast og håper vi får en nydelig baby i februar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra! gratulere! Hva jobber du med? Jeg er i helsevesenet, men til tider tunge løft. Siden ingen på jobb vet at jeg er gravid, tørr jeg liksom ikke si at jeg ikke kan ta i et tak. Hva gjør dere??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei eg jobber som frisør og står veldig mye...mye stress på denne tiden og pga sa i mars ville gynekologen at eg skulle ta det helt med ro no i begynnelsen.....eg ville gitt beskjed om det så du ikkje risikerer så mye!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på UL i dag. trodde det var uke 7. De så kun en plomme med noe i uten hjertelyd :-( Mulig jeg er korterer på vei en trodd. Ny blodprøve fredag...... er veldig spent om det er liv eller ikke. I tillegg har jeg en stror cyste på høyre eggstokk som må bort, men om spiren i magen ikke lever så er det ikke så farlig.... er jeg gravid blir det tøft å operere........ det er vondt å ikke vite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...