Gå til innhold

Et slag i ansiktet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hatt blødning og mensensmerter i helgen var jeg på ultralyd i dag. Dessverre var det ikke liv i den lille spiren som kun var på 5 mm. Legen fikk ikke størrelsen til å stemme. Normalt skulle spiren være ca 2,5 cm Er ...eller var 9+1... Det var forferdelig å ikke finne et hjerte som slo.... Tok blodprøve for å måle HCG, men har ingen forhåpninger..

Ønsker dere alle lykke til!!

Håper på å komme sterkere tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..off dette er ikke gøy! Kan du ikke være korte på vei da?Hva ville 5 mm tilsvare i uker da ca?

Hcg er ikke alltid til å stole på,det har jeg erfart, jeg ville ha spurt om en ul til om en uke igjen! Åh ønsker deg masse lykke til!!Håper at alt går din vei, og at dette var falsk alarm!!! Kjenner meg godt igjen, opplevde dette i februar!

Skrevet

Dessverre så er det lite sannsynlig at jeg er kortere på vei. 5 mm tilsvare, hvis jeg ikke tar helt feil, ca 6 uker. Var du langt på vei da du opplevde det i februar? huff, nei det er ikke noe gøy. Skal snakke med legen ang ny ultralyd.

Takk for lykkeønskninger og lykke til selv:-)

Skrevet

Jeg var 10 uker på vei! Hadde spottet litt brunlig utflod her og der.

De fant altså ikke noe liv, og mente av det hadde dødd for ei stund siden, ca uke 6 tror de også måle meg til 5 mm! Det rare var at hcg dobblet seg med det dobbelte hele tiden, selv helt frem til utskrapningen! Jeg fikk to ul, med to ukers mellomrom.Ikke noe gøy å gå slik i uvissheten!Vet alt om den!

Men har ei venninne som trodde hun skulle ha i juni i fjor, etter mensen termin!Men det viste seg derrimot på ul at hun var mindre på vei, hun ble satt tilbake utrolige tre uker!!!!!!!!!! Alt kan skje!Bare husk det!

Forklaringen var at egget hadde "vandret" en stund før det hadde festet seg!!!

Tvi tvi!

Skrevet

Huff, det var trist å høre. Venter på ul om en uke (en uke siden siste) pga blødninger, og er forberedt på at det kan gå dårlig. 1 trimester er ikke noe morsom...

Men har hørt at mange blir fort gravide igjen etter SA, da kroppen har masse gode "gravide-hormoner" svirrendes rundt. Så lykke til - håper det raskt klaffer igjen :)

Skrevet

Har hatt blødninger og litt smerter i helgen jeg også. Var på ultralyd i går, og der fant de ingen tegn til liv, jeg var 8+6. Spiren var her også 5mm stor. I dag har jeg fått enda mere smerter og mere blødninger så jeg håper kroppen ordner opp selv, så jeg slipper utskrapning. Trøster meg med at det antagelig var noe galt med fosteret, og da er det jo bra det skjer nå og ikke ennå senere.

Skrevet

Huff, så trist å høre. Opplevde det samme i uke 10 i desember i fjor og er LIVREDD for å måtte gå gjennom det samme igjen. Det er veldig trist og vondt, men er sikker på at det klaffer igjen for dere veldig snart.

Tror min spire var omtrent like stor, så de antok at den hadde dødd i uke 6-7 (den kan visst skrumpe inn litt når den dør).

Klart du kommer sterkere tilbake!!!!! Jeg ble iallefall gravid igjen allerede 2pp etter min MA, så dette ordner seg.

Stor klem

Skrevet

Hei!

I dag har kroppen ordnet opp selv. Jeg har blød masse og har hatt vondt i magen. Og i formiddag kom spiren faktisk ut. En merkelig og spesiell opplevelse. Ikke vanskelig å ta feil av. Er glad for at kroppen ordner opp, men trist for det som har skjedd. Jeg trøster meg også med at det antagelig var noe galt med fosteret og at det var bra at det skjedde nå og ikke senere.

Ja, ja.. da blir det tilbake til prøvingen etterhvert:-)

Takk for alle svar og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...