Gå til innhold

Tips for å kjenne mere liv i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikke søt saft, drikke et stort glass kaldt vann... Noen flere tips?

Ikke noe gøy å være bekymret... Får prøve litt forskjellig før jeg ringer å hører om jeg kan komme på ul...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjenner den bekymringen. Måtte inn og sjekke på UL selv i første svangerskap fordi jeg var så bekymret og ikke kjente liv.

Har du prvød å legge deg ned å slappe av? DU kan også skubbe ganske hardt i magen. Jordmor tok hardt i hos meg når hun skulle vekke babyen, hun sa det ikke var farlig i det hele tatt, og babyen våknet.

Lykke til hvertfall, håper alt er ok.

Skrevet

mulig jeg bare er litt hysterisk... men jeg kjenner liv om kvelden av og til (veldig svakt) men aldri på dagen, så blir jo litt bekymret da...

Med mitt første svangerskap kjente jeg det veldig godt og tydelg fra uke 17 ca...

Jeg er 26+4 uker på vei nå og mannen min har kjent spark et par ganger i hånden sin... Men som sagt, mulig jeg bare er hysterisk... hehe!

Gjest irismor
Skrevet

For å få fres i snuppa når hun hadde vært stille alt for lenge så var det kun 1 troika og en 1/2 l cola.

Skrevet

Herregud! Fikk akkurat mannen til å kjøre på butikken å kjøpe SØT saft, men han kommer selvfølgelig hjem med LIGHT husholdnings-saft! Haha! Jaja, får se om vi har noe annet, ellers kan jeg kanskje sukkre litt, hihi!

Litt typisk mannfolk da...:)

Skrevet

Prøv å spise masse is! Da blir det helt kaos i magen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...