Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Sitter her med murringer som kommer og går i intensitet, håper det er et tegn;) Men hvor lenge kan man ha sånne murringer før det faktisk er et tegn? Vet jo at sånne murringer kommer og går gjennom hele svangerskapet, men nå har dette pågått over flere timer! Men har ingen blødninger, slimproppen sitter vel der den skal, har ihvertfall ikke merket at den har gått, og jeg har ikke STORE smerter, bare ekstremt ubehag og litt auau når de tar av.... Kan det bare være hodet som skrur seg nedover??
anette&tutta mari :) Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 hvor langt er du på vei? jeg er 33 uker og har i de siste ukene kjent sånne murringer jeg også. tutta har lagt seg med hodet ned og holder på å feste seg, så har hørt at det er derfor . . . behagelig er det ikke nei! kjennes ut som skikkelige mensensmerter!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er 38 uker på vei, så jeg håper jo på at det er mer enn bare festesmerter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå