nummer2påvei Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 gruer meg veldig. er 7+1 idag. har ikke hatt noe blødninger eller smerter, så har et lite håp om at det skal gå bra denne gangen! sist hadde jeg en sa men kraftige blødninger. nervene er utenpå kroppen idag:S noen solskinnshistorier?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Alt er nok i skjønneste orden! Prøv og slapp av og nyt dagen!Ønsker deg lykke til i morgen! De gangene jeg har opplevd SA/MA har jeg enten blødd eller spottet brunt!Så at du ikke gjør noen av delene er jo kjempe godt tegn!!Dette går bra skal du se:) Klem
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Forresten så skal jeg også på ul i morgen, bare utvendig da så jeg er som du men jeg prøver å slappe av så godt som mulig! Da jeg var på gyn ul for ei uke siden, kunne de se et begynnende bankende hjerte!Så håper de ser et som banker sterkere i morgen!Informer meg da:) Jeg håper vi ser et flott hjerte begge to:)Er noen dager seinere enn du!
ElleMelleMini Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg skal også på ul i morgen...kun for å verifisere at det faktisk er noe der....og er kjempe spent. Litt blandede følelser...det er liksom for godt til å være sant at det er noe der, men allikevel så må det være noe der....er c<. 8+3 i dag tror jeg. Og jeg har ikke hatt noen form for noen blødninger.... Lykke til jenter....Håper det er et lite bøllefrø der....og som har planer om å bli værende... ;o)
nummer2påvei Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 vi må informere hverandre i morgen, krysser fingre for oss alle!!!
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde en MA i februar, ble gravid igjen å fikk ultralyd da jeg var 8+5. Noe smerter nedentil, men på skjermen så vi lille bønna vår med bankende hjerte :-) Siden du ikke har hatt noen smerter eller blødninger denne gangen, så har det nok gått bra skal du se :-) Lykke til
Stine:-) Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Heisann. Mange i samme båt her;). Jeg er også 7+1, og skal på UL i morgen. Mase rare tanker, blandt annet at det er et innbilt svangerskap hahaha. Mannen min sier at jeg får se positivt på det, for da kan jo hende KVALMEN gir seg i alle fall Ellers allt bra her. Fikk to englejenter i julen, og skal derfor følges ekstra opp i dette svangerskapet. Blir litt sykeliggjort av det føler jeg. Lykke til alle sammen, og det blir spenende å lese oppdateringene i morgen. Klem
Avokado Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Ville bare ønske dere alle lykketil idag!! Klem
lillerunde Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Hvilken lykke å se det lille hjertet slå!!! Var på tidlig UL i dag jeg og, og det var så utrolig fantastisk deilig å se en sprell levende liten en med et hjerte som slo som det skulle. Er 6-7 t lite symptomer, uker på vei, og har hatt lite symptomer, så dagen i dag er bare så fantastisk. Deilig bekreftende! Har også hatt endel brun utflod, men alt var i orden, så nå er jeg lykkelig. Håper inderlig dere andre hadde en like god opplevelse som meg i dag... Spiren målte 7,6mm.
nummer2påvei Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. juni 2008 jeg hadde også en fantastisk dag!! det lille hjertet banket og spiren målte 11mm. er 7+2 idag. dette var stort!!
Stine:-) Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har og hatt en fantastisk opplevelse i dag. 11,6 mm et hjerte som banker 145 i frekvens, og 7+3 dager på veg. Håper dette går vår veg. Vi er jo like langt kommet vi da. Spennende. Lykke til videre
håp_84 Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 gratulerer til alle:)det må vere litt av en følelse:)eg skal på ul i mårra,litt tidlig men hadde sa i mars......er så spent 6 uker
nummer2påvei Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2008 håper det jeg og. lykke til håp_84 i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå